Fotokurs

Jag har börjat en kvällskurs "Foto grundkurs" på Medborgarskolan. Syftet är att ge mig själv en spark i baken så att jag ser till att äntligen få lite bättre koll på min kamera. Jag har fotat på auto i flera år nu, har inte haft tid och ork att lära mig mer. Men nu så! 1,5 timme varje måndagskväll i åtta veckor framöver kommer ni se en Emma som är djupt försjunken i sin kamera. Och kanske träffar ni på mig ute i verkligheten också, mitt i ett försök att fånga porlande vatten eller gruvan i mörker. Håll utkik!


kommentarer
av: Icka

Hej vännen!

Bra med fotokurs!

Jag har blivit något av en kameranörd. Konstigt va?!

Hör av dig om du behöver diksutera nåt!

Och kolla in i vår blogg för där lägger jag upp nytagna bilder.



Bamsekram/Fru S/Ulrika/Icka/Förvirrad....

2009-09-24 @ 06:16:08
URL: http://blog.olicka.se
av: Emma

Ja jag förstår att du är på väg att bli en fullfjädrad kameranörd, och jag är sååå avis! Du kommer springa ifrån mig med hästlängder. Det dyker säkert upp en massa idéer och funderingar från min lilla kvällskurs, och då är det ju superkul att ha en fotande vän!



Kikade in på er blogg, och Gusen har ju vuxit och blivit tooor sedan sist! Han är lika söt som vanligt.



Kramelikram /Emma

2009-09-24 @ 11:27:46

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0