Vincents nya rum

Nu har Vincent flyttat hemifrån! Eller ja, ut ur vårt sovrum och in i sitt eget. Tredje natten han sover där nu och än så länge går det över förväntan. Han har somnat bra på kvällarna (och på dagarna för middagsvilan) även om han kommit över till oss ganska tidigt på nätterna. Men jag hade nog förväntat mig att det skulle vara svårare. Det lär jag väl få äta upp om han får bakslag om några dagar.

Jag är riktigt dunderförkyld och ligger mest i soffan hela dagarna. Skönt att Pieter varit hemma några dagar och kunnat styra upp hemmet. Imorgon har vi ultraljud på morgonen (jättenervös är jag) och sedan får vi se om jag lyckas ta mig till jobbet. Känner mig verkligen totaldäckad.

Jaja, jag har pysslat ihop lite bilder från Vincents rum, så här kommer lite klipp från vårt något överfyllda hem. Trots att vi flyttat ut skrivbord, dator, ett par hyllor och rätt mycket böcker så får sonen fortfarande samsas med flera bokhyllor. Men jag tycker ändå Vimses rum är riktigt mysigt, och han verkar trivas:




Dags att sova, spännande dag imorgon...

Godnatt! /Emma

kommentarer
av: malmormor Maj-Britt!

söndagkväll den 10 jan! Hej Vincent! Vilket jättefint rum du har fått,här kommer du att trivas gott tillsammans med alla dina mjukisdjur!

Emma,krya på dig och lycka till i morgon !

En stor kram

2010-01-10 @ 23:50:41
av: Elsa

Rummet blev verkligen jättefint Emma!! Blir så inspirerad av Vimses mysrum!

2010-01-11 @ 12:13:03
URL: http://barnbus.blogg.se/
av: Sanna

Åh underbart rum! Verkligen jättemysigt.

2010-01-11 @ 19:46:39
URL: http://www.sannahagert.blogspot.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0