Påkläderskan

Hon har ett nytt intresse, min lilla Claudia - kläder. Ofta kryper hon fram till lådan i hallen som innehåller alla Vincents mössor, plockar ur dem och försöker sätta en och annan på huvudet. Hon lyckas enstaka gånger fast oftast inte. Häromdagen försökte hon sig på ett par hängslebyxor, aningen svårare. 



Jag gissar att den här unga damen lär sig att klä på sig samtidigt som Vincent gör det, haha. Vi är lite för bra på att hjälpa honom med påklädningen, både jag och Pieter. Det går snabbt och man slipper (allt för mycket) tjat. Kanske dags att sluta hjälpa honom snart.

Byxorna är förresten de nya från Me&I som jag tänkt visa upp ett bra tag men bara inte hunnit. De sitter verkligen bra. Jag föredrar egentligen velourvarianten, men de här (lite mer frottéliknande) är ändå riktigt mysiga och fina. Och så är jag lite svag för färgkombinationen turkost/rött.



Nu är Relocation Relocation (eller Husjägarna som det heter i Sverige) slut så nu blir det sängen för mig. Jag jobbar min första långa arbetsvecka sedan föräldraledigheten. Har just gått upp från 50% till 80% och det känns i kroppen. Gääääsp. Godnatt!

kommentarer
av: Emelie

Haha känner mer än väl igen fenomenet!

HAr två flickor som ska byta till prinsesskläder, vanliga kläder hipp som happ ;-)

2011-04-14 @ 08:20:40
URL: http://fambabunovic.blogg.se/
av: Sigrid

Jisses bananas vad fin! Vill också ha!

2011-04-14 @ 19:47:33
URL: http://sigrida.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0