Cloo Collection har anlänt!

Det finns ett nytt klädmärke (snackar barnkläder nu, som vanligt) som är helt to die får. Det heter Cloo Collection (och här är deras blogg). Jag hittade dem bloggvägen, grundaren är en kompis kompis kompis. Haha. Jag har försökt hålla i pengarna, men när Oii barnkläder (första återförsäljaren för Cloo) körde 30% rabatt på märket härom dagen så var jag ju bara tvungen...

Jag vill egentligen ha alla plagg, men det fick bli "hamster dress" och "badger suit" som kom hem till oss. Eftersom de bara går upp till storlek 86/92 så klickade jag hem största storleken på båda. När Vincent såg overallen så ville han prova den på en gång. Jag ögonmåttade lite och det såg ut som att den skulle passa (grabben kör annars stl 104 i snitt). Och visst, kolla bara! De långa muddarna gjorde att min smalis kunde ha den åtrådda overallen. Sedan ville han inte hoppa ur den på hela kvällen, sötnos.


Claudia myste runt i klänningen. Otroligt fint sydd och så skönt material, och de där stora fickorna på det. Lite lyrisk jag? Oh yes! Kika in: Cloo.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0