Gott nytt år!


Idag firar vi lite lugnt hemma med August som gäst. Jag tassar runt i mina nya rödvitrandiga raggsockor och vi har ätit vår traditionella Mulligatawny soup (samma som grevinnan och betjänten äter) och annat gott. Vid tolvslaget blir det champagne och oliebollen (holländsk tradition). Just nu glögg, pepparkakor, musik i stereon, levande ljus, sovande barn, soffprat och pangande från fyrverkerier utanför fönstren.

(Och jag har fotoredigerat hjälpligt med hjälp av en testversion av Elements.)

Gott nytt år! En sammanfattning av året till bloggen ligger i planerna för de kommande dagarna. Och förhoppningar om vackert vinterväder. Och imorgon börjar min fem dagar långa fasta som följs av ganska extrem diet. Lovar att uppdatera mer om det. Stötta mig nu! Inga sötsaker my way. God afton!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0