Marina and the Airborn Toxic

Onsdagar jobbar jag 12-21, i alla fall just nu. Idag innebar det en halvtimmes promenad med frisk luft och sol sol sol. Härligt! Marina and the Diamonds i lurarna, skivan "The Family Jewels". Hiten "I'm not a robot" är helfin promenadmusik, liksom bland annat inledningsspåret "Are you satisfied"...



Sen är det ju trevligt att ha jobbarpolare med bra musiksmak så att man hittar nya bekantskaper i musikvärlden. Dagens: The Airborne Toxic Event.



Någon out there som vill dela med sig av musikaliska favoriter eller nya upptäckter? Jag tackar och tar emot så jag har något att fylla jobbdatorns Spotify med. Musik tack!


kommentarer
av: Theres

Jag gillar också Marina! Sia är bra :) The Libertines, Marie Modiano, Anna Ternheim, Britta Persson, Tegan and Sara, Le Mans, Moto Boy, El perro del mar, The concretes, Lisa Mitchell, Fredrika Stahl, Little Majorette, Carl Norén, Little Marbles, Rebecca & Fiona, Marit Bergman, Dusty Springfield, Those dancing days, Martin Solveig, La roux, Joan as policewoman, The hush sound, Phoenix, Jonna Lee, Deportees, The magic numbers, Frou Frou, Hafdis Huld, Yeah yeah yeahs, Hästpojken, Håkan Hellström (onödigt att skriva kanske... haha), The weepies, Motorhomes, Säkert, Be your own pet, The Wombats, Jem, Shout out louds, Regina Spektor, Hello saferide, Feist, Ane Brun, Tobias Fröberg och The tiny.



Det var vad jag kom på nu! Säg till om du vill ha mer tips haha ;)

2011-02-15 @ 16:54:43
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0