We will rock you

Det var stor skillnad på den Claudia som jag nattade igår kväll och den som jag kom hem till idag efter jobbet. Hon var mycket mer sitt vanliga jag. Babblade och lekte. Skönt. De trivs på Vincents rum båda två. Så här soft kan man ha det på kvällarna i väntan på välling, pyamas och tandborstning, med en Claudia som lirar tunna...


...och en Vincent som har lärt sig We will rock you medan jag slet för brödfödan. Tydligen sjunger de den gamla Queen-dängan på dagis också, fast då med Imse vimse spindel-text. Iiiimse viiiimse SPINdel... Fast Vimse själv fastnade för originalet så fort han fick höra det. Sen får ni med en Claudia som reser sig mot sängen, ramlar och blir ledsen men återhämtar sig. Och en Vincent som leker med duplo och bilar. Mycket film för lite action.


Jag borde testa igen att lägga upp något klipp från den riktiga filmkameran. Hittills har jag bara fått upp filmer från mobilen. Det är liksom enklast. Bara att ta över filen från mobilen och ladda upp på Youtube. Fast kvalitén blir därefter. Nåja, det blir ett senare projekt, att få till lite snyggare film. Inget för ikväll.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0