Dagens låt...ar

Jobbdag idag, alltså musik! Musik i lurarna när jag går mot jobbet i morgonmörkret. Idag blev det the Shins. Lyssnade mycket på dem för ett år sedan när jag promenerade till jobbet och närmade mig höggravid. Kände för att plocka fram skivan igen.



Blev påmind om en annan favorit från förra våren, Bon Iver och den här videon (Det gör ju inget att den är till mig dessutom, "For Emma":



Vincent är mer intresserad av Bilar och för tillfället går Bärgarns hejdlösa historier varm på tv:n hemma: El Bärgador (YouTube)

Nu ska jag klicka igång lite Bruce Springsteen The E Street Shuffle på Spotify och jobba järnet. Jobbjobb!

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Bra att du delar med dig av låtar Emma! :D Är ständigt ute på jakt efter nya artister att fylla ut Spotify med :)

2011-01-25 @ 14:03:38
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Emma H

Jag har kännt rätt länge att musiken saknas i min blogg, försöker råda bot på det nu. =)

2011-01-25 @ 15:29:41
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0