Fotoutmaning dag 18: känslor

Claudia kan bli så arg så arg. Ibland för nästan ingenting. Hon har uppenbarligen ärvt mitt humör, även om jag kan kontrollera mitt nu för tiden. När jag var liten var det inte lika lätt. Hon har dessutom ärvt min ilsket rödflammiga panna som framträder när hon blir tillräckligt upprörd. Den har jag kvar. Försökte fota den förut men det var inte så lätt, kan anas i alla fall...


Vincent är ju inte sämre han, humörsmässigt menar jag. Fast han har i alla fall sluppit rödflammigheten.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Nu har du fått länkarna via Facebook! ;)



Ang. vänster och högerhänt så stämmer det som du säger. Molly använde ju bara vänster som liten bebis men nu använder hon bara höger och har gjort det ett bra tag. Får se om hon byter tillbaka till vänster någon gång :P

2011-07-18 @ 11:44:32
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0