Hon ställde sig upp!

Idag har jag jobbat hela långa dagen, sedan cyklade vi upp för alla backarna till Stångtjärn och jag fick mig ett par väldigt välbehövliga dopp i sjön. Det var väl två år sedan sist eftersom jag var nyförlöst förra sommaren. Dessutom har jag suttit instängd vid datorn med ventilation under utbytning hela veckan. Ville uuut i sooolen! Sen hem igen, svisch ner för backarna, och innan läggdags körde jag en liten manekängsession med barnen och en hög nya kläder (bilder kommer sen!) Hur som helst...

Vincent hoppade runt och plötsligt, inspirerad, drog Claudia till med att ställa sig upp helt själv mitt på marken! Hon satt, sen på knä upp på fötter och wiii raka ben! Sen dunsade hon så klart ner nästan direkt igen, men åh vad både jag och hon blev glada, och Vincent med! Sen gjorde hon det en gång till (jag hejade på!) och jag hann fota henne med kameran "från höften" (tittade inte i kameran alltså utan bara knäppte av - så gör jag rätt ofta). Heja Claudisen!


Det är en sån lycka när de gör något första gången! Hoppa är tydligen inspirerande, så det får vi göra fler gånger. =)

kommentarer
av: linda

åh vad duktig!! och vilken fin klänning!

luna slog till med att gå tre steg till gåvagnen i kväll, flera gånger dessutom. man blir ju så stolt! :)

2011-06-29 @ 22:35:25
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/
av: Sandra - mamma till Molly

Heja Claudis! :D

2011-06-29 @ 23:27:15
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: morbror Emanuel

Kul! Grattis Claddis!

2011-06-30 @ 11:33:41

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0