Helgens outfit

Det blir nog så här då på ett ungefär. Ormbohalsbandet har fått klart flest röster (tack för hjälpen!), och jag känner lite mer för det också så det får det bli. Det andra halsbandet var mer vad jag letade efter från början, fast trevligt när det kommer in en så stark utmanare.

Klänning tar jag troligtvis den svarta med lila-rosa blomornament. Den trivs jag bäst i. Fast den andra åker med i packningen också. Och så skorna, enough said om dem. Ovant att prata kläder - åt mig själv alltså. Det lär inte hända så ofta i den här bloggen. Skulle jag tro.



Idag somnade jag när jag läste saga för Vincent. Pieter väckte mig en timme senare, hrm. Jag som skulle färga håret, planera packning och förbereda så att det inte blir alldeles för mycket imorgon. Fast det enda jag orkat göra efter den powernapen är att släpa mig till tv-soffan. Nu blir det sängen. Allt löser sig säkert imorgon. Gäääsp. Godnatt!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0