I samarbete med Spillevinken

Nu ni! Här kommer ett kanonfint erbjudande som jag har i samarbete med Spillevinken! Det är en charmig liten barnklädesbutik på en innergård i en av Faluns gamla bevarade trästadsdelar - Elsborg. De säljer märkeskläder som bl a Småfolk, Nova Star, Molo, KikKid, Shampoodle, Gangstar, Geggamoja, Katvig, och lokala Lilla Gryn.


Ta med dig det här erbjudandet och gör ett besök, känn och kläm på allt fint! Kläderna är färgglada och spralliga, fulla av fina och roliga mönster, och håller hög kvalité. Dessutom finns det något för alla. Hörs det att jag gillar Spillevinken?!



Mina ungar har alla varianter på kläder, och en inte oansenlig del av dem kommer från Spillevinken. Mitt favoritmärke är just nu Småfolk, men även bland annat Molo och Kikkid tilltalar mig. Vincent har på sig en av sina två nyaste tröjor här ovan, brandbilströjan från Småfolk. Och här kommer Claudia som redan flyttat in i en av sommarens favoritklänningar:


Hoppas ni som inte bor i närheten av Falun inte putar för mycket läpp nu. Vi vill gärna behålla vår fina gårdsbutik så därför blir erbjudandet lokalt den här gången. Men håll ögonen öppna, nya överraskningar kan dyka upp längre fram!

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0