Blingovisning hos Sandra

Idag fick jag sovmorgon, tack kära sambo! Välbehövligt som vanligt. Efter sen frukost satte jag Vincent bak på cykeln och trampade upp för backarna till Stångtjärn. Jag och sonen promenerade en liten bit runt skogstjärnen som är vår oas, och satte oss på en brygga. Fikade på kaffe, vatten och barnvänliga kakor. Sedan strosade vi lite i skogen, åt några blåbär, tittade på flugsvampar och cyklade hemåt igen.

Hemma igen bytte jag barn, tog den lilla med mig och lånade mina föräldrars bil. På andra sidan stan hade Sandra Blingo-visning. Kul att se kläderna på riktigt, även om inte just de jag spanat in fanns att klämma på. Så det blev en annan uppsättning kläder åt Claudia, nämligen dessa, svart zebraklänning + röda prickiga leggings:


Köpte en tröja åt mig själv också för ovanlighetens skull, med samma svarta zebra som dotterns klänning. Vincent fick ingenting den här gången. Men det bryr han sig inte om. När jag frågade honom under cykelturen idag om han ville att jag skulle köpa något speciellt klädesplagg åt honom så svarade han "Ehm... en lyftkran kanske!" vilket jag helt fräckt tolkade som "nej tack".

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0