iPhone-ägare till slut

Jag har hållit mig från att köpa en smartphone. Förra gången det var dags för ny mobil (för drygt två år sedan) så vägde jag för och nackdelar och den gången vann SonyEriksson med riktiga knappar och bra kamera. Jag hade planer nu på att vänta in iPhone5 men igår kunde jag inte hålla mig längre. Lagom till semestern har jag blivit med smartphone. En iPhone 4s fick det bli, en vit.

Vilket också betyder att det går att följa mina instagram-fotografier här: instagrid.me/sitamoia/


Här är barnen när jag lämnade dem på dagis imorse. Passade på att fota lite eftersom de går sista dagen innan semestern idag. Och för första gången på länge var Claudia inte ledsen när jag gick, mycket skönt. Vincent följde med in till Claudias avdelning, lekte där en stund och följde motvilligt med tillbaka till sin. Sedan kunde barnen vinka till varandra, från yngsta avdelningen till den äldsta. Ni ser väl Claudia där på andra sidan?!

kommentarer
av: SandraL

Grattis!!!

Har själv en 4:a och är jättenöjd med min, jag som tyckte de var så klumpiga i början. Nu kan jag knappt klara mig utan den. Blogga, kolla mail, surfa mm när man inte är hemma!



2012-06-15 @ 14:19:39
URL: http://www.larses.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0