Vincent fyller sju

Precis nu - klockan 22.21 - men för sju år sedan, föddes Vincent. Efter 19 timmars arbete. Mitt första barn och allt var helt nytt. Full pott fick han på den där apgarskalan, och jag kallade honom mest tjockis (på grund av sina 4620g) innan jag vant mig vid att säga hans namn. Vi stannade tre dygn på BB innan han vände uppåt i vikt. Och jag hann äta den godaste måltid jag någonsin ätit (levererad av mina föräldrar den tredje dagen), och sova min skönaste tupplur någonsin - nedsjunken djupt i gigantiska kuddar medan Pieter var iväg med Vincent i någon timme. Grattis lilla människa, till sju år på jorden!


Godnatt! Blir lite fler bilder imorgon eller så. Vi har haft en ledig dag tillsammans och haft det skönt. Tror Vincent var riktigt nöjd med sin födelsedag.
 

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0