Bildkavalkad

Dagens inlägg får bli ett bildinlägg. Det är mycket just nu, Vincent har varit sjuk och fyllt år, jag gör tårtor, går fotokurs och blir allt tyngre. Skönt att det är cykelföre igen nu för gå gör jag inte så långt helst. Pieter spelar in med ena bandet och repar med det andra, vi jobbar rätt mycket, tränar (Pieter springer och jag gravidyogar), och så försöker vi få lite sömn mellan varven, och en och annan middag hos våra föräldrar. Och så träffa vänner dessutom, det blir nästan för sällan men så roligt när man lyckas. Här följer den senaste veckan i bilder, minus allt tråkigt och jobbigt. =)





Gäääääsp. Godnatt!
/Emma

kommentarer
av: Kakkakaffe-Eva

Vincent har blivit två och du ska snart bli tvåbarnsmorsa - gud vad skoj! Fina bilder och fina tårtor - som vanligt!



Det är skönt att Marius är blöjfri - även om det förstås är passning med toaletter och stopp med bilen. Det krävdes en veckas "hårdträning" där man själv var tvungen att vara konsekvent och gå på pottan, på morgonen, förmiddagen, efter lunch, efter middagsvilan osv. Men efter det började han hiffa själv.



Jag använder så kallade actions i photoshop - lätt och smidigt och ett bra sätt att "rädda" sämre bilder.

2010-04-21 @ 07:04:04
URL: http://kakkakaffe.com
av: Kakkakaffe-Eva

Förresten - hur berhärskar Vincent springcykeln? Var har ni köpt den och hur mycket kostade den?

2010-04-21 @ 07:04:49
URL: http://kakkakaffe.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0