Nattligt pyssel

Nu är jag uppe aaalldeles för sent igen, men jag blev plötsligt inspirerad att göra en present åt Claudia (till hennes välkomnande om en vecka). Så jag har suttit och fixat med den vid datorn i soffan i en väldigt obekväm ställning i några timmar. Borde som vanligt sova egentligen. Men presenten blev rätt fin tror jag, roligt! Till helgen blir det planering delux, allt ska fixas inför den stora festen.

Innan jag började presentpyssla så satte jag ihop ett par bilder på barnen i pyamas - vi kan kalla det "kvällens outfit" för att hylla bloggfenomenet "dagens outfit"...

Vincent har sin Villervallapyamas som han fick i julas, och Claudia har baseballpyaman som jag köpte i New York när jag var gravid med Vincent. Sötfisar till tröttisar! Nu ska jag slå följe med resten av min familj - in i drömmarnas värld.



kommentarer
av: Sandra

ÅÅåhhh vilken underbara pyjamas claudia har på sig! =D

2010-08-27 @ 09:30:03
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Emma H

Visst är den helcool! Den och NYPD-bodyn köpte jag i New York. Den här hade Vincent bara på sig någon enstaka gång innan han bajsade ner den totalt och jag fick inte ur fläcken. Fast nu har jag köpt superfläckborttagningsmedel så nu ser den rätt bra ut. =) Fast Claudia kommer inte kunna ha den så många gånger heller. Plockade just upp den ur 62/68-lådan och den sitter precis. Skulle visst tagit fram lådan lite tidigare inser jag...

2010-08-28 @ 12:30:17
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0