träningsstatus: illa

Dagisförkylning nr ett för säsongen har slagit till och virat in vår familj i ett halsont med tillhörande snorande, hostande och öronlockhet (om det nu finns ett sånt ord). Själv ligger jag en dag efter Pieter, medan Vincent som var först ut verkar komma lindrigast undan. Resultat: Jag kan inte träna! Jag som just kommit igång... Buhuu. Vis av erfarenhet (nåja) vet jag att det inte fungerar för mig att träna... alls... när jag är förkyld, jag blir bara sämre. Så nu får jag snällt vänta ut det här och hoppas på att snörvlandet försvinner innan det gjort för mycket skada. Jag kan vara förkyld i månader i sträck om jag har otur, så nu vill jag ha tumhållning från er alla! -och mirakelkurer!

Jag kanske borde börja med att sova. Vaken för länge, igen. Marsch i säng!



kommentarer
av: Sandra

Ja Emmma, sömn läker kroppen så sov i tid nu ;)

Hoppas ni kryar på er fort! Vi är på bättringsvägen, Molly rosslar lite fortfarande - hoppas hon får ta vaccin idag när vi ska till bvc... Jag är också en sån som kan gå med en förkylning hela mörka halvåret, sååå tråkigt så nu hoppas vi inte att vi råkar ut för det! Krya på er nu!

2010-08-25 @ 09:05:26
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0