Frostbiten

Vinter är allt bra vackert, när snön ligger så där fluffig och fjunig, träden är vita och solen får allt att gnistra. Den där dagen-före-dopparedagen när jag knuffade den gröna syskonvagnen framför mig genom stan, förbi faluröda stugor - då var det en sådan där otrolig vinterdag. Jag var helt enkelt tvungen att stanna till och hala upp kameran.


Vincent hoppade självmant ut i snön. Tyckte det var kämpigt att ta sig upp igen, tappade Ellie, blev rasande argledsen och började gallskrika - väckte Claudia som halvsovandes skrek för full hals. Där fick jag för att jag tog upp kameran. Efter tio minuters promenad lugnade de ner sig igen. Hu vad stressnivån ökar av barnaskrik. Särskilt när två skriker samtidigt, och när de två råkar vara ens egna. Nåja, på bilderna ser i alla fall verkligheten ytterst harmonisk ut.

kommentarer
av: Lisa - mamma till Knut

Ser ut som att ni har mkt snö! Säkert mer snö än vad vi har!



Nu har jag lagt ett kycklingrecept på min blogg :) jag har gjort det helt själv och Knut tyckte att det var gott :)

2010-12-29 @ 07:51:04
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0