Ett litet syskon på bild

I morse var vi på ultraljud! Det är en så häftig grej att jag gärna skulle gå dit en gång om dagen, om man bara fick. Den lilla bebisen var frisk och allt såg bra ut, och den vinkade lite med händerna och rörde sig. Jag minns det som att Vincent sov när vi var på ultraljud med honom i magen, så det var roligt att se en lite livligare krabat nu.

Det beräknade födelsedatumet är 3 juni! Så då har ni ett riktmärke att hålla utkik efter. Några bilder också såklart, sedan ska jag fortsätta göra annonser. Jag jobbar första dagen idag efter en lång och skön julledighet. Vincent är hemma hos mormor och morfar idag, och imorgon blir det dagispremiär för året för honom.









Hoppas ni alla har en lika fin vinterdag som vi har! Idag är en väldans glad dag på alla sätt.

/Emma


kommentarer
av: Gammalmormor Maj-Britt

måndag den 11 jan! Hej Emma! Så härligt att allt var bra med den lilla bebisen i magen! En stor kram från gammalmormor Maj-Britt i Göteborg till dig och Pieter och Vincent som om några månader skall bli storebror!!

2010-01-11 @ 15:02:42

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0