På grönbete vid havet

Nu har vi varit en vecka i sommarstugan i Överby (strax söder om Strömstad). Härligt! Jag behöver lite hav varje sommar. På vägen sov vi ett par nätter i Göteborg hos gammalmormor. Jag ska lägga upp lite kort här snart och berätta om våra äventyr (nåja det kanske var att ta i). Tills vidare (tills jag hittar tiden mellan amningspass och blöjbyten) så kommer ett par kort på mina fina barn från veckan.

Imorgon är det dags för vägning och mätning på BVC igen, för Claudia alltså. Vincent får vänta lite till. Senast han var dit var vid 1,5 år och nästa gång är vid 2,5 år. Lååångt emellan. Tur man har en liten skrutt så man får hänga lite oftare på BVC igen, haha. Det blir lite mindre kul imorgon dock, för det är dags för läkarbesök och första vaccinationen. Stackars liten, men tur att det går fort över.

Måste bara rapportera om dagens stora händelse också, cruising i stan! Jag tog med barnen upp till gruvan på eftermiddagen och spanade in en massa fina bilar, och på kvällen gick jag och Vincent själva en sväng på stan för att se dem köra runt. Lycklig bilälskande son kan ni tro!


Nu sovdags!




kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0