Ett paket med dregglisar

Jag gillar när det dimper ner paket på hallmattan, bland alla räkningar (som jag gillar desto mindre). Idag såg det ut så här i brevhögen:
I paketet låg alltså de fyra dregellapparna som jag beställde häromdagen. Snabb leverans! Och kanonfina dregglisar! Vincent ville hjälpa Claudia att manekänga dem, och valde själv ut den med bilarna, såklart. Kika in på www.dregellappar.se - de säljer en rad olika märken, och har över 100 produkter. Jag blir i alla fall lite glad, för dregglisar kan man aldrig få för många av. Det är sanning. Konstigt att vi inte hade en enda en i gömmorna från när Vincent var bebis, han var visst en väldigt okladdig bebis. Till skillnad från "Kladdisen" som hon kallas här hemma. =)

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0