Finklädda för dop

Idag har vi varit på dop för William, min kompis son. Väldigt fint och lagom kort. Tur det eftersom Vincent har en tendens att spåra ur i kyrkor - myror i brallan på den grabben. Vincent sjöng med i storasyster Linnéas låtval: Bä bä vita lamm. Goda kakor och kaffe efteråt. Och så en chans att klä upp sina guldklimpar i fina kläder. Kort sagt, en trevlig eftermiddag.
Det verkar som att alla kunde se bilden i förra blogginlägget, vad kul! Jag förstår fortfarande inte vad problemet varit, men jag hoppas ni kan se bilderna i fortsättningen. Annars är det bara att hojta till så får jag lägga min panna i djupa veck igen. Jag ska se om jag kan spara om bilderna i de inlägg som inte syns också...

kommentarer
av: Lisa - mamma till Knut

Vilka fina bilder på Claudia! Hon ser faktiskt äldre ut än vad hon är :D

2010-11-14 @ 11:42:28
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
av: Theres

Vad fina de var, både Vincent och Claudia :) Det låter som att ni också hade en lyckad lördag! :D

2010-11-14 @ 16:12:32
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
av: Anonym

2010-11-15 @ 13:08:27
av: Therese

Vilka fina bilder Emma. Snygg bild på William. Tror du att det går att "klippa ut och kapa till honom" lite snyggt och ta bort Marcus? Skulle behöva någon fin bild till Tackkort sen. Förslag på lämpliga kort tas tacksamt emot!

2010-11-15 @ 15:51:29
av: Emma H

Therese: Jag kan bränna lite kort till dig från dopet också! Det finns fler fina kort på William där Marcus inte är precis bakom (fast det här var ända närbilden som blev bra, men det går att beskära andra kort). Om du vill så kan jag hjälpa till att fixa tack-kort också. Fast du får göra det själv om du vill. =)



Theres: Ja det var trevligt! Lustigt att vi var på barnvälkomnande samma dag, även om du organiserade ditt och jag bara var gäst. =) Ser fram emot att höra lite mer om eran dag! Jag får fråga ut min pappa också, hehe.



Lisa: Jag brukar nästan alltid tycka barn ser äldre ut på kort än vad de ser ut/känns i verkligheten när man väl träffar dem sedan.

2010-11-15 @ 21:23:12
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0