Projektet går inge vidare

Nej det här går verkligen inte särskilt bra för tillfället. Förkylningarna (med tillhörande ont i halsen) avlöser varandra och jag hinner liksom aldrig komma in i någon träningsrutin. Och så kommer godisbegäret och kryper på mig. Jag tror det hänger ihop. Lite hopplöshet över att jag inte kan träna och den stora tröttheten som kommer från förkylningarna i kombination med den knappa sömn jag får. Jag behöver lite seriös uppbackning. Men jag tror den måste komma i januari. Det får bli min supermånad, ska bli totalt nyttig och träna massor och kanske slå till med en buy-nothing-month dessutom - en månad utan att shoppa. Kan vara nyttigt att sanera både kroppen och plånboken lite. December är nog kört på förhand för jag vill äta hembakta pepparkakor och min egen julkola och dricka julmust och köpa julklappar och... Men ett nyårslöfte ska jag knåpa ihop. Även om det lär vara trångt på gymmet i januari. =)

kommentarer
av: Emelie

Åh! Emma! Kan inte du skriva upp receptet på din julkola, den är ju såå god =)

2010-11-25 @ 11:23:09
URL: http://elanger.blogg.se/
av: Emma H

Jo absolut! Jag tänkte lägga upp det i min tårtblogg när jag väl gör kolorna till jul. Vill du ha det tidigare? =)

2010-11-25 @ 21:52:06
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0