Påbörjar min önskelista...

Snart blir det ju Julafton och Sint Nikolaas och allt möjligt trevligt, så det är lika bra att kasta upp min önskelista! Den består i huvudsak av en sak...
En timme (eller tio) på Grand Spa&Sport skulle sitta väldigt fint. Jag kunde hänga där varje vecka, fast massage är något som är väldigt svårt att unna sig själv. Pengarna och tiden finns inte riktigt. Men ooo vad min rygg och mina axlar mår bra av det. Idag hittade jag en annan grej, en riktig gadget, som är galet rolig. Tänk bara, att dricka kaffe ur en sådan här:
Wow! Objektivmuggen (i några olika varianter, inkl en termos) finns hos Kaffebrus. Åt barnen då? Tja, lite sånt här skulle sitta fint:
Annars har jag inte hunnit börja tänka så mycket på julklappar än faktiskt. Trots att vi faktiskt firar Sinterklaas redan i början av december med Pieters familj (och sedan den vanliga julaftonen tillsammans med min). Bara en månad kvar alltså, iii! Klart dags att börja tänka lite mer intensivt, jag som alltid är lite väl sent ute nu för tiden. Det roligaste är ju att komma på riktigt geniala presenter åt folk... inte direkt lätt.

Nej men nu måste jag ju kasta mig på huvudkudden, hur blev klockan så här mycket?

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Haha, det var en frän kaffekopp! :D Borde köpa en sådan åt min vän som är fotograf, skulle hon nog uppskatta! :D



Jadu Emma, hur ska man bli bättre på att unna sig själv något? Jag är också ruskigt dåligt på att ge mig själv något som massage eller nya kläder. Jag går hellre och köper en massage åt Daniel än åt mig själv men så har jag alltid varit och kommer nog alltid vara det också. Har sagt åt Daniel att han MÅSTE säga åt mig att jag får köpa en t-shirt åt mig själv osv... :P

2010-10-31 @ 00:08:54
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0