Vincent i replokalen

Idag börjar mitt hälsosamma liv om igen! Tredje försöket, tredje gången gillt?! Mina förkylningar fick mig att helt tappa motivationen ett tag, men nu är jag tillbaka. Varför börja på en torsdag? Jo, idag har jag haft första mötet med en personlig tränare på MåBättre! Och imorgon kommer Linnea och hjälper mig styra upp maten. Vi ska sortera köksskåp och planera måltider.

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jag och barnen följde Pieter till repet med Red Light Shades. Vincent ville hänga ett tag i replokalen och siktade in sig på "pianot", så han fick vara med och jamma lite. Tobbe - du har konkurrens! =) På vägen passerade vi (som man ofta gör) Egnellska huset. Det som brunnit två gånger och som numera enbart är en fasad. Allt innanför är rivet och efter arkeologiska undersökningar så är en ny byggnad på väg upp, innanför fasaden.
Jag fotade med mobilkameran, och filmade en liten snutt. Vincent var så söt och fokuserad, han gick verkligen in för pianoklinkandet. Framtida musiker? Mycket troligt!


kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Hihi, så söt man kan vara då! Jag tror han absolut kommer bli musikintresserad och även Claudia. Hon låg nog bra där på golvet, känna vibrationerna :)

2010-10-08 @ 00:26:38
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Linnea

Helt klart nästa stjärna! Snygg bild på Vince och Olle :D

2010-10-08 @ 08:53:42
av: Emil

Hehe, grym kille där! Tobbe, känn dig ägd! ;-D

2010-10-08 @ 11:57:34
URL: http://www.myspace.com/redlightshades
av: Robine

Åååh, det där ser ju helt ljuvligt ut!!!

Jag vill också musika mig mer med Lo! =)

2010-10-08 @ 14:53:09
URL: http://varstafeta.blogg.se/
av: Emanuel

Kul att du kommer igång med träningen! Det ska bli spännande att höra hur det går med ditt program.

2010-10-10 @ 20:26:54

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0