Besöksrekord och snörvel

Det här går inge vidare, tränandet alltså. Jag hann träna några få gånger innan jag blev förkyld. Väntade ut förkylningen vilket tog ett par veckor (om jag tränar när jag är förkyld så blir det mycket värre). Hann träna en - EN - gång, och vad händer? En NY förkylning, och rejäl dessutom verkar det som. Jag har fått riktigt ont i halsen och är halvt däckad. SUCK och PUST! Har dagis börjat igen eller?!

Nåja, gläder mig åt besöksrekord på bloggen i alla fall, 71 unika besökare igår. Roligt! Ni får gärna lämna en liten kommentar om vilka ni är. En del har jag kläm på men inte alla, såklart.

Förresten var jag på Polarn & Pyret häromdagen och fick se... INGA av de snygga tröjorna jag spanat in finns kvar, förutom ett ex i stl 122 (alldeles för stort allts). De har sålt som smör, tråkigt (eller ja, det visar ju att smaken är delad i det här fallet)! Den här hade jag köpt åt Vincent annars, min favorit:

Så om någon snubblar över den i stl 98 eller 104 så vet ni vart ni ska skicka den! ;)



kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Jag läser, men det visst du väl redan? =D Kanske har många hittat till din blogg via min "bloggar jag följer" jag har i sidomenyn på min blogg? :) Det är roligt när man får så många läsare men jag tycker folk är riktigt dåliga på att lämna någon kommentar då och då, men jag gör det! :D Krya på dig!!

2010-09-10 @ 15:29:10
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: linda

brukar det inte alltid vara sådär, man börjar träna och blir sjuk på en gång. och så är det hur jobbigt som helst att komma tillbaka sen.



jag läser! :)

2010-09-10 @ 15:48:50
URL: http://lindae.se/blogg/smallfeet/
av: Icka

Jag läser också!

2010-09-11 @ 06:23:53
URL: http://blog.olicka.se

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0