Presenter presenter

Jag vill passa på att skicka ut ett stort tack för alla presenter vi fick på vår gemensamma dag, jag och Claudia! (Lasses har jag inte samma koll på, men han fick så klart också en massa fint.) Vi hade tänkt öppna presenter under festkvällen, men som vanligt hann vi inte med allt vi tänkt. Istället hade vi härliga presentbord att hugga in i nästa dag, som en extra bonus på festligheterna. Jag kände mig lite lycklig när jag äntligen fick slita upp presentpappren.

Claudia fick flera fina halsband, bland annat guldhjärtat hon bär ovan. Det hjärtat fick först mormor Annette på sin ettårsdag. Förutom allt som syns på bilderna har vi även fått mer upplevelsebetonade presenter. En av dem utnyttjade jag igår - en timmes massage på Grand Sport&Spa (från svåger Frank med fjälla). Ljuvligt! Trots att det fick min förkylning att bryta ut ännu värre. På onsdag är det dags för nästa, då sätter jag igång med ett personligt träningsprogram på MåBättre (från bror Emanuel med fjälla). Håll tummarna för att min förkylning gått tillbaka då! I vår blir det Orsa björnpark och middag under stjärnorna med farbror Pelle och fjälla. (Ordet "fjälla" har jag ärvt av min far.)

Just nu bråkar politiker på tv. De rödgröna (med betoning på "gröna") måstemåstemåste vinna valet. Jag vet inte vad jag gör om Alliansens själviska storföretagarpolitik får fortsätta i fyra år till. Jag blir så ledsen på människor. Jag återkommer med ett politiskt inlägg, ska bara samla ihop lite ork...



kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Hej! Ja nu är du nyfken va? ;) Jag beställde från kakburken.se och ja, det är ätbart lim :)

Du får se bilder sen! :D

Nu ska vi iväg och duka i festlokalen, så här lagom sent och lagom stressade men det är väl så det ska va? ;) :D Sova kan man göra sen!

Molly tackar för pussen! ;)

2010-09-17 @ 19:57:46
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0