Bloggen goes skvallerpress

Nu måste jag bara vara lite så där fånigt skvallerblaskig och visa upp ett par kungliga tvillingar! Det är danske kronprinsparet Frederik och Mary som döpt sina minstingar. Namnen: Josephine och Vincent! Tänk va, vilken ypperlig kunglig smak.


(officiell pressbild)

Jag läser inte skvallertidningar, men läser det mesta som involverar bebisar, så de här sötingarna har jag inte missat. Jag kan inte låta bli att tycka det är helt otroligt gulligt med ett kungligt tvillingpar med en prinsessa och en prins. Deras fullständiga namn är: Josephine Sophia Ivalo Mathilda och Vincent Frederik Minik Alexander. Här är lite mer om dem (på danska).

Nog med ytligheter för idag, nu måste jag snabbfika lite innan fikarasten är över!


kommentarer
av: Elin S

Nämen guu så fina namn! Dom fick med båda Josefines namn också, Josefine Matilda :). Hade jag fått min vilja igenom så hade vi stavat Josefine med ph istället, men där satte maken ner foten.

Urgulliga bebbar!

2011-04-20 @ 10:19:30

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0