Galaklänningen har anlänt

Här är den! Inte så gala-ig kanske, inte på det där prinsessbalaktiga sättet. Men jag trivs i den, den sitter bra, och trots att den är rätt svart så är den samtidigt liksom färgglad. Och den är lång och bekväm och jag känner mig fin i den. Gillar!



Det kom fem klänningar i paketet jag hämtade upp idag, men den jag hoppades allra mest på var inte med. Slutsåld. Snyft. Jag intalar mig själv att den säkert hade sett jättekonstig ut på mig. I alla fall, tre av de fem skickar jag tillbaka. Ytterligare en klänning stannar i min garderob, en kort strand/sommarklänning.

Nu kan jag äntligen leta skor. Har nämligen inte ett enda par i min ägo som duger som finskor. Jag är ingen skomänniska, köper ett par ibland och har dem i flera år. Min skogarderob innehåller just nu ett par vinterkängor, ett par walking/gympaskor (som fungerar som höst- och vårskor) och ett par Ecco-sandaler (som är bra utslitna vid det här laget och behöver bytas ut till sommaren). Finskor lyser alltså med sin frånvaro. Nu ska det bli ändring på det. I alla fall något.

Sen är det ju smycken också. Skulle vilja ha ett riktigt stort halsband, silver i flera lager eller så. Någon som har något förslag eller åsikt eller tips?

Min "galaklänning" kostade förresten 249:-. Ett pris helt i min smak. Om bara en liten dryg vecka kliver jag, Theres och Sandra på tåget och lämnar våra barn och män hemma. Tror vi kommer få det riktigt trevligt, det känns i hela kroppen. Godnatt!

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Kanske ett kort halsband? Ser att du har fint mönster + knappar "mellan brösten" och kanske blir för mycket med ett långt? Svårt att säga när man inte ser hela ;) Men silver låter bra till färgerna! :)

2011-04-28 @ 23:57:49
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Theres

Gud vad roligt det ska bli att få se hela! Vad fina vi kommer bli :)



Jag var in på Glitter idag och de har ju en massa att välja på! Gå dit :) Billigt är det ju också. Jag hittade ett annat hårsmycke där som såg bättre ut en fjädern. Det blir så mycket svart annars.

2011-05-01 @ 17:12:10
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0