Italien, Italien, Italien

Okej, här kommer massor av bilder. Blir ingen längre utläggning om vad vi hittade på, men det var iaf helfint. Lite kyligt att landa i Sverige efter att ha ätit frukost ute i solen i bara linne varenda dag.





Puh, nu kan jag äntligen sova. Haha. Sen insåg jag att jag fortfarande har en hel del Bohuslän-bilder som jag vill visa upp. Det får bli en annan dags projekt. Det kliar i fingrarna för att få sy klart gepard-mysdressen åt Vincent som jag började på precis innan Italienresan. Kanske ska låta datorn stå imorgon kväll och sy lite istället.

kommentarer
av: Chapman

Åh det ser helt underbart ut?

Jag var i Italien för några år sedan och trivdes så himla bra. Nu när jag ser dina bilder känner jag att jag borde åka dit igen.



2011-08-19 @ 08:12:10
URL: http://www.familjebegrepp.com
av: mormor/ gammalmormor Maj-Britt

fredag den 19 aug.2011

Tack för att jag får se dom vackra bilderna från Italien, jag förstår att ni har haft en härlig vecka där med sol och värme med allt det vackra runt omkring er!

Kram från Mormor/Gammalmormor Maj-Britt

Ha en trevlig helg!

2011-08-19 @ 09:51:07
URL: http://www.sitamoia.se
av: mamma Annette

Vilka helt osannolikt vackra vyer! Verkar ha varit en fantastisk resa.

2011-08-19 @ 10:43:17
av: elisabeth henning

Hej!

Vad roligt det var att se alla dessa solskens bilder! Förstår att ni njutit mycket i Italiens sköna land!

Kram Issa

2011-08-19 @ 22:12:47
av: Maria Adolfsson

Ser ut som ni haft en härlig vistelse i Italien!



Blev lite nyfiken också på vad det är för bärsele ni har till Claudia? Funkar den bra även nu när hon är lite större? Börjar bli dags att fundera på nåt annat än babybjörn nu åt lilla fröken här ;)

2011-08-19 @ 22:38:16

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0