Manikyrerad

I förmiddags tog jag ledigt från jobbet en stund för att följa med Sandra till Grand Spa&Sport. Där fick vi våra naglar pysslade med av ett par elever. Vi var testkaniner alltså. Det var kul och ovant. Och hjälp vad röda naglar inte är min stil. Liksom fel men roligt ändå.


Så just nu går jag runt så här. De som ser mig får nog passa på för jag tvivlar på att jag kommer måla dem röda någon mer gång. Fast jag ska försöka börja måla dem med stärkande ofärgat lack så kanske de slutar gå av hela tiden. Blabla.

Det var trevligt med lite mammalyx som avbrott från vardagen. Måste verkligen se till att boka in den där massagen som jag fick i julklapp också. Den skulle jag verkligen verkligen behöva.

kommentarer
av: Anonym

Inför bröllopet köpte jag något som heter "Mirakel kit" från Depend, http://www.depend.se/Product.asp?PageNumber=6&ProductCategory_Id=114&Product_Id=195



Det är skitbra om man vill ha fina hållbara naglar och icke-spruckna nagelband. Man kan ge sig själv ett mini-handspa en gång i veckan, medan man tittar på Tv eller nåt :)

2011-09-04 @ 07:01:04

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0