Velour på huvudet

Igår sydde jag en velourmössa åt Claudia. Jag undrar verkligen hur det blir när mössäsongen kommer igång för oj vad den här tjejen inte gillar att ha saker på huvudet. Cykelhjälmen går visserligen bra så det är väl en vanesak. Hon var hur som helst inte glad över att agera mössmodell idag.

För jag sydde henne en mössa igår kväll. Den sitter väldigt precist på så om jag syr fler i velour så måste jag göra dem lite större. Men den sitter helt ok. Testade att sy på en applikation också. Halva hjärtat blev fint, andra halvan inte lika. Men det får duga.


Klurar som bäst på vad det blir för mössa nästa gång.

kommentarer
av: Elin S

Hihi! Stackars barn med en sån fin mössa ;). Sötnöt!

2011-08-31 @ 23:14:08
av: Mikaela

den blev jätte fin. leiha vill inte heller at jag provar mössor på henne men när det väl är kallt då får de ändå sitta kvar som tur e. Hur gr de me klänningen?


namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0