Ajabaja - shoppingtips!

Visst är det väl dags att den arma modern köper något fint klädesplagg åt sig själv för en gångs skull? Det tycker allt jag. Och speciellt när det är rea på dyrkläder. Efter att ha kikat runt lite hos AjaBaja Fashion som säljer både vuxen- och barnkläder så fastnade jag för den här mysiga:


En fin kofta är precis vad jag behöver för mina gamla tjocktröjetrasor ser inte längre så mycket ut för världen. Hoppas den är mjuk och go också. Märket Odd Molly figurerar lite här och där numera, men jag har hittills inte lagt några slantar på deras plagg, för även om de är riktigt fina så är prislappen oftast lite för hög. Men inte idag.

AjaBaja slår igen sin webbshop så det är kanonläge att fynda kläder åt både sig själv och barnen (och mannen!) till 30-50% rea. Bland annat finns mycket av just Odd Molly. Även en hel massa fina barnklädesmärken som Molo, Mini A Ture, och ett av mina favoritmärken Småfolk. Kika in och kika runt! (klicka här)


kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Nå, antar att det inte bara var denna som klickades hem eller? ;)

Ser kanonmysig ut och jag älskar Odd Mollys kläder, riktigt sköna! Har haft en tunika därifrån men som jag tyvärr råkade ha sönder förra sommaren när jag fastnade i en utstickande skruv :(

2011-12-20 @ 21:17:21
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0