Dan före dopparedan

Idag har varit och är precis en sådan dag man vill att det ska vara dan före julafton. Vi har pysslat och lekt, klätt julgran och gjort allt möjligt julgodis. Allt i ett lagom tempo hemma hos mina föräldrar. Och inifrån ser snön fortfarande vit ut där ute även om det är plusgrader (grrr). Just nu är jag hem en sväng för att slå in de sista klapparna, tömma kamera och mobil på kort, och se de fyra senaste avsnitten av julkalendern (på svtplay) som jag missat.


Rätt stolt blev jag över min ingivelse för stunden när jag satt där med pepparkaksdeg och marsipangodistillverkning. Jag dekorerade några hjärtan med mandelmassa, och tänk det blev ju helt kanon! Tror en ny tradition är född. Dessa ska upp med röda sidenband i något fönster.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0