Julaftonsbarn

Efter fyra nätters bortasovning några minuters promenadväg hemifrån (tre nätter hos mina föräldrar och en hos Pieters) så är vi tillbaka på 151:an igen. Har packat upp alla våra fina och roliga julklappar och röjt lite. Barnen har lekt, lekt och lekt lite mer. 

Nu har jag och Pieter däckat i soffan med ostbågar och Friends i dvd:n, och jag kikar igenom korten från kameran. Kommer lite mer uppdatering senare, men här är i alla fall barnen i sina julaftonskläder, mina finingar. =)


Claudia vid omas och opas gran, i Polarn & Pyret-tröjan som också Vincent hade på sin andra julafton. Hon gillar alla små figurer i granarna, speciellt när det är fåglar. Och Vincent gillade sin nya pepparkakströja. Och ville absolut ha tomteluva på sig. Den här har hans mormor sytt när mamman hans var barn.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0