Mina grävlingar

Jag skrev om de fina kläderna från Cloo Collection nyligen. Idag fotade jag Claudia i samma badger suit som Vincent blev så förtjust i. Så här sitter stl 86/92 på en 1,5-åring resp. en 3,5-åring...



Nu i helgen har de 20% rabatt på hela kollektionen på sin hemsida. Beställ senast söndag kl 12 för att säkert få hem paketet innan julafton. Klicka på bilden:


Jag gör lite extra reklam för Cloo Collection för att jag dels verkligen gillar kläderna, och dels för att det är ett nytt och litet företag startat av en tjej under hennes föräldraledighet. Och jag är hennes kompis kompis kompis. Haha. Och så vad företaget står för då så klart: Bra kvalité, könsneutrala modeller och ekologiska material. Därför.

kommentarer
av: Mikaela

vilken läcker outfit!!!


namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0