PompDeLux

Ett lite annorlunda sätt att shoppa barnkläder är via homepartyn. Som tupperware men med kläder. Inte för att jag någonsin varit på ett tupperware-party, men ja. Jag har visat upp Me&I och Blingo här tidigare. Båda har massor av rea på det sista av säsongens kollektioner just nu, så värt att kika in! 

Det finns ännu ett som jag gillar och det är PompDeLux. Funderar på att ordna ett homeparty till våren. Jag hade hittills inte sett kläderna live, men när de nu har 50% på hela sortimentet (alltså det finns kvar av höstens kollektion) så slog jag och Sandra till (och delade på frakten). Fick hem kläderna igår och de är så fina! Tänk dessutom att det här setet med byxor, tröja och blus bara kostade 238:- sammanlagt:


Och mysiga tröjan (med tillhörande dagens outfit, hehe) är i storlek 98 så den är att växa i, men fungerar ju fint även nu. 89:- för den. =)

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Tröjan satt ju faktiskt bra nu också och som jag sa, då kan de ha den till hösten sen också :)

Åhh om några timmar, eller mååånga, så vaknar Molly och vi kan äta frulle och sedan ska jag prova kläderna på henne! :D

2011-12-17 @ 00:26:45
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0