Draken och farsan

Inspirerad av söta Luna som provade sin drakress en sista gång innan den hamnade i för-liten-lådan så fick Claudia prova sin igår. Jag ville se om den passade fortfarande och den satt kanon. Hon använde den som uteoverall i höstas innan det blev så kallt. Nu fungerar den fint som innedress kallare dagar.


Måste också passa på att säga tack för alla svar på inlägget om pappaknäppningen! Så många svar har jag nog aldrig fått på något inlägg tidigare. Det är ju hur kul som helst att det är en så vanlig företeelse. Vet inte vad det säger egentligen, men något med engagemanget är det väl som skiljer, eller? Dessutom visar det väl vilka som läser min blogg, rätt många morsor, hihi. Men farsorna är ju bra också, som när draken får sitta i knät och hjälpa pappan med datorfixandet.


kommentarer
av: Elin S

Åååh gullegumman! Så blödig jag är ikväll! Jag blir nästan lite rörd av bilderna och tänker på hur fort våra små växer upp. Snart har dom inte tid att sitta i ens knä sådär längre.

Jättefina bilder! Jättesöt drakdress! Underbar unge!

2011-02-20 @ 00:25:36
av: Linda Medelberg

Underbart!



Mysig färgläggning =)

Bra gjort Emma (L) <3

2011-02-21 @ 13:26:56
av: Emma H

Elin: Vissa dagar är man så där blödig och halvt gråtfärdet, antingen över det vackra i allt som har med barn och göra - eller över sorgen att de ska växa upp och inte vara små längre. Eller lite både och eller något däremellan.



Linda: Tack söta du! =)

2011-02-22 @ 16:15:42
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0