Me&I-party (trots allt)

Jag skulle haft Me&I-träff förra söndagen, men då hade Vincent just varit magsjuk. Lyckades boka om till idag, men vad händer? Säljaren ringer på morgonen... och har fått magsjuka. Boka om igen? Frysa in allt fikabröd igen och ringa runt till alla inbjudna ytterligare en gång och skjuta på det hela? Jag hann bli ganska så matt innan räddningen kom, en ersättare. Tänk att t o m homepartysäljare har inbytare. Puh!

Så klockan tre var kläder upphängda på en klädstång och vänner från olika håll på väg ner i soffan. Rätt mycket barn var med också, högljutt och väldigt trevligt! Jag kände mig lite virrig mitt bland klädklämmande, barnpassande, fikafixande och värdinnekonverserande. Fast det gick, och jag tror alla hade trevligt. Men tänk om man var lite rik för oj vad mycket fina kläder... Då hade iofs våra garderober svällt utanför sina gränser. Så det är nog lika bra. Men barnen fick i alla fall varsitt fint:

(foton från Me&I)

Som värdinna fick jag rabatt som bonus, vilket satt fint. Kläderna skickas troligtvis ut i slutet av veckan, så snart kan man se fram emot paket igen, yey! Jag hittade förresten en artikel om de två grundarna av Me&I, lite kul att läsa: "Europa nästa för skånska barnkläder".

Nyfiken på resten av vårkollektionen från Me&I? Kika in på deras hemsida.


kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0