Skulle bara...

...visa upp min fina familj.


Men så fastnade jag i mejlläsande och -svarande, försvann iväg från en blogg till en annan, kollade en sväng på hemnet, surrade runt på Facebook, satt ett tag med Photoshop och kunde inte välja bort bilder... (Den röda manchesterkjolen är f ö ett riktigt favvoplagg.)


Och så blir klockan så här mycket igen som den inte får bli när man har total sömnbrist och stapplar upp på morgonen med det största gruslasset i ögonen. Efter midnatt, inte en bra tid att ramla i säng. Fast jag kan ju passa på att skicka en spark i baken till Pieter som går på scen om sisådär en kvart. Han spelar på Klubb Hellmer ikväll. Själv är jag hemma med sovande barn. Hade gärna gått ut annars, men nästa konsert kanske. Snart borde vi kunna ha över-natten-barnvakt även åt Claudia. Om någon vågar alltså. Nattsömnen blir klart hotad. Fast en natt klarar nog våra barnvakter (aka föräldrar). Snart.

Minstingen i pyamas vid farsans förstärkare får säga godnatt åt oss.



kommentarer
av: Pernilla

Så härliga små barn du verkar ha ;)

Hur jag hittade din blogg ;) Ja google såklart hehe, sökte på namntavlor och för speciellt för dina och har länge tänkt göra ngt liknande, för nöjes skull, men aldrig riktigt fattat det hela med grafik o.s.v men jag tror jag förstod din förklaring ganska bra:)



Ska börja testa mig fram lite sakta.

Så får vi se hur det går.



/Pernilla

2011-02-12 @ 19:21:16
URL: http://bampifoton.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0