De däringa barnen igen

Jag är visst lite ensidig för tillfället, i mitt fotande alltså. Det ser nästan alltid ut ungefär så här:
Jag ska försöka fota lite mindre "barn i hemmiljö" och istället ta med mig kameran när jag gör annat. Fast som alltid så är det mycket svårare att fota när man är borta. Kanske delvis eftersom många är så kameraskygga. Och så ska ju kameran med och upp ur sin tygkasse. Dessutom ska man ju lyckas rodda de två vildingarna samtidigt som kameran. Jaja. Vi får se om jag lyckas. =) Jag fotade i alla fall dagens smoothie, suuuupergod! En banan, två apelsiner, lite naturell yoghurt och så en bunt frysta jordgubbar. Mixat länge och väl. Smakar som flytande glass, fast godare!
Nu ska jag promenera till andra sidan stan. Jag och Linnea ska laga middag åt alla andra. Blir säkert väldigt trevligt, och gott. Söndagskväll! Ah.

kommentarer
av: Gammalmormor Maj-Britt

Grattis Vincent på din namnsdag som kommer lite i efterskott, men bättre sent än aldirg heter det ju! Hoppas att du hade en trevlig dag, kanske var det en namnsdagspresent som du håller i handen?

Nä, Emma det kan aldrig bli för många bilder på era jättegulliga små barn jag vill bara se mera och mera på dom, du är ju så skicklig på att fotografera dom i olika ställningar och alltid olika kläder också så forstätt att viasa bilder på era småttingar!

En stor kram från Mormor/Gammalmormor!

2011-01-23 @ 22:58:16
URL: http://sitamoia.blogg.se/
av: Ammie

Jag tycker verkligen att ni ska ta er en tripp till Gävle så vi kan ses allihopa, det vore så himla roligt att träffa er!



Järnvägsmuseét är bäst på våren/sommaren då de har lite verksamhet ute också men funkar absolut vid andra tider på året även om det är som lite lågsäsong med knapert utbud av fika/lunch osv.



Vi får planera in en träff framöver helt enkelt!

2011-01-24 @ 14:23:19
URL: http://skrutten.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0