Sonen och jag

Vi var lediga idag både jag och Pieter. Delade upp oss med varsit barn. Pieter tog med Claudia på stan, handlade mat och lagade. Jag fick ett par timmar tillsammans med min son, och det var full rulle kan jag lova. Vi drog till leklandet. Oftast såg jag ryggen av honom en 5-10 meter framför mig när han rände runt. Och så hittade han sig en kompis också, en liten tjej på fem år. De klättrade runt tillsammans och jag efter. Härligt!
Vincent har årskort, idag fick han det inplastat med foto och allt. Så här kommer han få springa av sig energi många gånger. Inte honom emot, det är ett som är säkert. När vi gick hemåt sa han "Vi kan gå till leklandet igen imorgon!"

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Svar: Haha när, jag har tur i rätt mycket nu känns det som. Kommer väl få ett helvete senare i mitt liv eftersom all tur går åt nu ;)



Humm, jag gissar på att allt du gör är gott? ;) Så har det varit hittills i alla fall! Men kanske något med choklad, det är alltid gott!



Jag som inte ens ska äta godsaker men till helgen får jag unna mig eftersom vi ska fira kinesiska nyåret så ja, har jag gottat hela lördagen gör det inget med lite fika på söndagen ;)

2011-02-01 @ 14:34:26
URL: http://surrovich.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0