Filmat - Äta bär och stå själv + lite tåg

Här kommer ett par små filmer. Ingen på när Claudia går (nåja, tar några stapplande steg), för det har jag inte i mobilen. Det lyckades vi fånga med riktiga filmkameran, men det är lite för avancerat för att jag ska lyckas lägga upp. Än i alla fall. Men jag filmade i alla fall det första fantastiska som hände idag, nämligen att hon stog helt själv i det fria, längelänge, och flera gånger. Det som gjorde att hon kunde ta de där stegen sedan.



Och så en liten snutt från tågresan mot sommarstugan för en dryg vecka sedan. Russinstund medan pappsen sover:



Imorgon är det slut på min semester, i alla fall första delen av den. Ska jobba i två veckor och sedan har jag tre veckors ledigt till. Inte illa alls. Förresten blev stegrekordet på minstingen sju. Får se hur mycket Pieter övar med henne imorgon medan jag sitter i mitt bås. Och får se hur fort det går nu, om hon tar fler för varje dag eller fegar ett tag.

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Blir hon vänsterhänt mån tro, plockar ju bara med vänster hand ;)



Hoppas hon kommer fortsätter traska på nu så Molly får "tafatt-kopmisar" :D

2011-07-18 @ 00:27:06
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Maria Adolfsson

haha, så underbart att se Vincents reaktion på vad han sa i högtalaren!! :)

2011-07-18 @ 13:05:48

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0