Fotoutmaning dag 29: nyaste bilden på mig själv

Ja nu blir det en dag sent, men igår bara orkade jag inte öppna datorn. Jag skulle behöva fler sådana dagar/kvällar. Datorlösa alltså. Jag njuter för fullt av andra delen av min semester. Hade två veckor, jobbade sedan två och nu har jag tre veckor ledigt till, tjohoo!

Igår drog jag och barnen till Boysen Beach och mötte upp med vänner. Jag har aldrig varit dit, konstigt nog, trots att det är promenadavstånd hemifrån. Men det fanns inte när jag var liten utan är upprustat på senare tid. Nu har vi i alla fall hittat dit och det kommer helt klart bli fler besök!

Därifrån kommer också nyaste bilden på mig = dagens (dvs gårdagens) tema. Jag hade inte kameran med mig, så här följer några jag (och Linda) fångade med mobilen. Det blir lite fel ordning nu, bara för att få med mig själv först. 


Vincent och Sam sprang runt mestadels nakna och var så där riktigt kompisbusiga och söta. Claudia softade runt, kröp, gick några steg, lekte med pastasalladen länge. Hon somnade så fort hon hamnade i vagnen vid halv två, då hade hon varit vaken länge. När vi kom hem tog Vincent, Pieter och opa det gamla tåget till Grycksbo. Det var nog också en upplevelse. Jag satt hemma ute och drack kaffe. Claudia sov länge i sin vagn. Skön fredag.

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0