Företaget, Loopia och iPoden

Jag har ett eget företag, och har haft sedan december 2006. Min huvudsyssla är grafisk formgivning, och min professionella hemsida hittas på Mollybob.se. Webbhotellet - alltså där jag har min hemsida - heter Loopia.

Ett tag har jag klurat på om jag ska flytta över bloggen till min egen domän, eftersom jag nu har en redan, liksom slå ihop sidorna. Vet inte riktigt hur jag ska göra bara, vad adressen blir och så där. Men kanske kan Loopia bidra med en knuff i baken...

De har nämligen en tävling just nu, där en bloggare vinner en iPod Nano. Kanske kan en sådan vinst bli en morot för att slå ihop mina sidor. Så nu håller jag tummarna på att jag vinner. =) Skulle verkligen behövas när jag släpar mig till gymet också, för gymmusik är inte det mest upplyftande man kan lyssna till.

Tävlingen hittar du här:


För övrigt har jag lagt en länk till mina namntavlor i ramen till vänster (på startsidan), om någon undrar vad det är för något färgglatt.


kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0