Mitt smultronställe

Hej! Jag är en tjej på en vår, ett jordsnurr gammal. Min favvofavvoplats på jorden är den här pallen. Här vill jag stå timme ut och timme in, så varför lyfter någon tråk-vuxen bort mig hela tiden? Jag klättrar upp hit så fort jag får chansen, drar igång kranen på max och plaskar järnet. Leker lite med tandborstarna, ökar och minskar vattentrycket och skrattar stort när vattnet forsar så det stänker överallt.


Hoppas mamma och pappa tar med pallen till huset och låter mig stå där precis hur länge jag vill. Tack och hej leverpastej!

kommentarer
av: Elin S

Det var verkligen en himla bra pall :). Sötfia!

2011-06-12 @ 09:48:45
av: Cissi

Jag har en sån också, alltså både pall och skitonge som ska klättra upp och pilla med vattnet så fort jag glömt dörren öppen... ;-)

2011-06-19 @ 01:05:30
URL: http://varldenssotasteida.wordpress.com

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0