VIP-reakväll hos Spillevinken

I måndags hade Spillevinken öppet för en för-rea åt sina mejllistekunder med extra fina erbjudanden (och chokladbollar, men jag tog ingen, pluspoäng till mig). VIP-kväll så att säga. Då kommer man hem med sånt här fint i påsen:



Och ja, den sista klänningen är egentligen till Claudia. Men den fanns inte i mindre än Vincents storlek, alltså fick han manekänga den. Helt frivilligt dessutom ("Jag vill ha den hääär på mig!"), härliga barn är innan de utsätts för världens alla fördomar. Vet inte om jag skulle våga låta honom ha den till dagis om han ber om det - tyvärr verkligen. Och det enbart pga vad andra (äldre) barn kan få för sig att säga till min vackra son om den.

Allt som hittat till 40-50% rabatt. Och jag fick chansen att köpa hem några plagg som jag gått och fingrat på mååånga gånger, den urfina jeansklänningen t ex. Som är i stl 86 och därför i största laget men ändå sitter liksom perfekt. Dvs hon trampar inte på den och den är inte allt för bylsig.

Jag har shoppat liiite mer också, men allt har inte dimpit ner i brevlådan än. Bl a en del Me&I-kläder, dels begagnade och dels från slutrean i webbshopen. Och så blev det lite Mini Rodini-kläder också ur Oiis rea (de kör rea på ett märke om dagen just nu). Lika roligt att gå till brevlådan varje dag just nu! =D

kommentarer

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0