Grodor till sommaren

Jag har köpt ett sommarlinne på rea åt Vincent som jag fick hämta ut på ICA idag. Grodor från Me&I, från en gammal kollektion. Gillar starkt!


Det snöade idag så sommaren är långt borta. För min skull får det gärna vara vinter några veckor till, bara så att det hinner vara Barnens skidspel (i helgen) och Svenska Skidspelen, och så den där skidturen jag hoppas lyckas med. Fast sedan vill jag ha vår vår vår. Jag är evinnerligt trött på allt snorande och alla lager kläder som ska på och av alla ungar hela tiden.

Pieter är och repar ikväll. Imorgon spelar han med Red Light Shades i Leksand. För mig innebär det en lååång dag imorgon ensam med barnen (eftersom P dessutom jobbar från tidiga morgonen). Men det kanske blir leklandet med vänner.

Nej nu ska jag natta barn. Välling är uppdrucken och ena barnet pyamasklätt. Återstår det andra + tandborstning + sagoläsning och godnatt.


kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Åhh vilket mysigt! :) Alltså betyder det att byxorna har kommit också? :D

2011-03-10 @ 21:12:37
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Theres

Ja visst är det häftigt?! Kul att de börjar bli jämna i utvecklingen :)



Fint linne! Har de rea alltså? Det borde man kanske kolla in :)



Du börjar ju bli expert på det här med att bygga eget. Jag skulle vilja höra lite av dig sen för jag känner att jag har noll koll..!

2011-03-12 @ 08:51:24
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0