Känner du inte igen dig?

Nu lägger jag upp nya utseendet på bloggen! Om du inte ser den eller det ser konstigt ut så uppdatera sidan genom antingen uppdatera-symbolen i din webbläsare (sitter oftast högt uppe till vänster om adressfältet) eller tyck på knappen F5. 

Det kommer fungera lite dåligt här ett tag för det är rätt mycket länkar jag måste koppla om och så där, men ha tålamod med mig. Inläggen ska iaf gå att läsa som vanligt. 

Hej då gamla utseendet...



Hej hej nya!



Jag har fixat en hel del med strukturen och grejat med småsaker som jag stört mig på tidigare. Dessutom kändes det som att det var dags för ett lite gladare och rikare ram. Jag känner mig rätt nöjd med resultatet, men jag tar väldigt gärna emot alla kommentarer - positiva, negativa, kritik av olika slag. Jag är ingen webbdesigner utan har mina idéer vad gäller utseendet och googlar tills jag hittar lösningen. Därför kan det nog dyka upp fel här och där, men jag försöker lösa sånt efter hand.

Nej nu ska jag fixa lite länkningar, bäst att sätta fart. På tv:n: Så ska det låta, sedan Skavlan. I koppen: te.

Just det, en sak till. Jag har fixat så att det automatiskt dyker upp en signatur efter mina inlägg. Det har jag inte haft tidigare, utan jag har klistrat in en bild med mitt namn under varje inlägg. Det innebär att alla gamla inlägg fr o m nu kommer ha två signaturer. Tänkte ju inte jag på, men det får ni ta. =)

kommentarer
av: Sandra - mamma till Molly

Den funkar fint feån min HTC också för läser och ser från den nu! :) har också ränkt lägga in signatur, är ju lätt att göra det men glömmer bort det hela tiden. Du kan ju om du vill gå in i de gamla inläggen och ta bort bilden :)

2011-03-25 @ 21:25:35
URL: http://surrovich.blogg.se/
av: Emma H

Sandra: Inte på en miljon inlägg, orkar inte. =)) Som tur är har jag haft signaturbilden i vänsterkant men den nya signaturen ligger i högerkant så de krockar inte helt iaf. =)

2011-03-25 @ 21:39:33
URL: http://sitamoia.blogg.se/

namn:
spara mig

mejl:


blogg:


kommentar:

trackback
RSS 2.0